Omlouvám se za komplikace, ale postava mi nevyhovovala, takže ji budu krpet měnit, pokud nebude mít nikdo nic proti (což bych se nedivila, dělám vám v tom bordel
)
Každopádně zároveň s tím upravuji schopnost/techniky, aby to víc odpovídalo novému charu a mně.
Nově by to mělo být následovně:
SchopnostPsionic/Animal shifter (Psionik/Měňavec)
Catherine je kočičí žena. Ovlivněna svou božskou polovinou, bohyní Bastet, se vyžívá v blízkosti kočičích šelem, jimž se rovněž velice podobá jak svou charakteristikou, tak některými fyziologickými rysy. Vždy byla velice flexibilní, bojeschopná a hbitá, rovněž učenlivá a obezřetná jako kočka. S projevením konkrétních schopností (vyvinutím technik) se ovšem stává zjevným, že nešlo o náhodu.
Jako každá kočka je rovněž hravá. Než přejde k samotnému útoku, pohraje si se svým „protihráčem“ na psychické úrovni, je totiž nadána psionickými schopnostmi. Ty se zpočátku projevují jen jako zvýšená citlivost vůči mentálnímu rozpoložení ostatních, avšak později se ukáže, že jejich dosah je mnohem hlubší.
*
TechnikyNázev techniky: Feline Senses (Šelmí smysly )
Úroveň techniky: 1
Popis techniky: Uživatel je zvýšeně citlivý vůči vnějším podnětům. Je zvýšeně empatický vůči pocitům a náladám ve svém okolí, má nadstandartně vyvinuté smysly – zrak (vidí dobře v noci), čich, sluch, detekce nebezpečí. Je rovněž hbitější a rychlejší než normální lidé.
Klady techniky: Vylepšení normálních, lidských smyslů a fyzických předpokladů. Rychlejší reakce.
Zápory techniky: -
Název techniky: Insight/Implant (Vhled/Vložení)
Úroveň techniky: 2
Popis techniky: Uživatel je obeznámen se svými vylepšenými smysly a fyziologickými předpoklady – které jsou nyní velice citlivé – a umí je dobře používat. Při naladění se na emoce nepřítele je schopen vložit do jeho mysli emocionální implantát, který například způsobí, že nepřítel pocítí strach nebo bude mít dojem, že se dusí.
Klady techniky: Ochromení nepřítele.
Zápory techniky: Pouze na kratší okamžik, lehká bolest hlavy.
Název techniky: Camouflage (Kamufláž)
Úroveň techniky: 3
Popis techniky: Uživatel perfektně ovládá své smysly, je dokonale hbitý a dokáže se částečně proměnit v kočičí šelmu – získává například viditelné zvířecí oči, může mu růst srst nebo se neplánovaně promění v hybrida (částečně kočka, částečně člověk).
Klady techniky: Další vylepšení fyziologie. Zesílení rozsahu psionických schopností. Uživatel dokáže vložit do mysli nepřítele funkční implantát, který ho zabaví na několik minut, zmate ho a donutí ho například si myslet, že v místě, kam hledí, nikdo není. To umožní útěk. Uživatel dokáže dobře vnímat emocionální rozpoložení svého okolí a vnuknout mu naopak své vlastní pocity, což se hodí při boji v jednotce – může tak předvídat reakce svého okolí a dát jim vědět, jak se zachová on sám.
Zápory techniky: Proměna není vždy ovladatelná, děje se samovolně a způsobuje značné fyzické bolesti. Bolest hlavy při použití psionických schopností, krize identity – v uživateli může převládat divoké zvířecí vědomí nad lidským. Bastet se dostává do vedení nad Catherine, což zvenku nemusí být poznat, ale přece jen je v tom rozdíl. Technika kamufláže se stává obtížnější se zvyšujícím se počtem protivníků, které je třeba ošálit.
Název techniky: Mind Control (Kontrola mysli)
Úroveň techniky: 4
Popis techniky: Uživatel dokáže ovládnout mysl a emoce svého protivníka a přimět ho myslet si nebo dělat různé věci, s účinkem trvání i po uživatelově odchodu – délka závisí na psychickém rozpoložení a schopnostech protivníka, může se lišit od několika minut (u silných jedinců a psioniků) po několik dní (u obzvláště mentálně slabých jedinců).
Klady techniky: Využití k odvrácení útoku, k umožnění útěku nebo k vyzískání informací.
Zápory techniky: Bolesti hlavy, nevolnost. Může způsobovat neplánovaný vhled do nitra protivníka, který nemusí být vždy příjemný – záblesky z minulosti, kdy například někoho zabíjel, pocítění cizích nevraživých emocí a podobně.
Zvláštnosti: Uživatel je schopen využít svých schopností nejen k ochromení nepřítele, ale například i ke zmírnění či odstranění fyzických bolestí svých kolegů. Toto má trvalý účinek u slabších zranění, dočasně může zabrat i u horších případů jako je třeba amputace končetiny. Je možné použít schopnosti i na léčbu psychických traumat. V takovém případě však vyžaduje velké úsilí a tím hůř se odráží na uživatelově fyzickém stavu – vyčerpává, pokud se přepne, může vést až ke komatu.
Název techniky: Skilled psionic and shifter (Zdatný psionic a měňavec)
Úroveň techniky: 5
Popis techniky: Nejvyšší level schopností. Uživatel dokáže neomylně vycítit emoce a záchvěvy mysli svých nepřátel i kolegů. Je schopen s vybranými osobami navázat telepatické spojení, ovládat jejich mysl, vkládat do ní implantáty i s trvalým účinkem (opět záleží na protivníkovi) nebo zformovat svou mentální energii do výboje, jímž protivníka fyzicky ochromí na dlouhé minuty. Uživatel splývá se svou božskou podstatou, je takřka nemožné rozlišit jeho dvě poloviny, Bastet se stává fyzickou bytostí a uživatel se stává zvířetem, vtělením „kočičí“ bohyně.
Klady techniky: Dokonalé ovládnutí schopností. Okamžitá proměna z člověka na zvíře a nazpět. Snadné ovládání nepřátel, může například přimět i několik stovek metrů vzdáleného protivníka se silnými fyzickými schopnostmi, aby se obrátil proti svým, čímž ulehčí práci své straně. Bohyně Bastet je schopná proměnit své fyzické tělo (rozumějte tělo uživatele splynuté s bytostí Bastet) v éterickou projekci a nazpět, čímžto dokáže ochránit toto tělo před ublížením.
Zápory techniky: Bastet musí uživatele dokonale ovládat, musí převzít nadvládu nad vědomím uživatele, aby mohla proměnit jeho tělo. Neděje se automaticky, tudíž vyžaduje rychlé reflexy, v opačném případě fyzické tělo umírá a vědomí uživatele i Bastet odpadá ze hry. Uživatel ztrácí svou identitu, stává se jinou bytostí, což může způsobit šok těm, kteří ho znali.